Besef jij als geen ander dat goed werkende pc’s, laptops en telefoons onmisbaar zijn? En ben jij het type dat pas tevreden is wanneer je collega’s zonder problemen met die middelen kunnen werken? Dan zoeken wij jou!

Content Paragraphs

Als IT Servicedesk medewerker bij K3 kom je in een organisatie terecht met ruim 200 collega’s. Jij zorgt er samen met het ICT-team voor dat als er bij één van je collega’s iets niet werkt op het gebied van ICT en telefonie, dat het wordt opgelost. Daarbij ben jij het eerste aanspreekpunt.

Jouw dag

Rond 8 uur start je je dag met een kopje koffie of thee met de rest van het ICT Team. Na deze fijne start van de dag zorg je voor de uitgifte van apparatuur aan een nieuwe collega die vandaag bij de K3 organisatie is begonnen. Je hebt ervoor gezorgd dat er een e-mailadres is aangemaakt en de juiste software geïnstalleerd staat op de laptop. Niet iedere collega is even handig met deze apparatuur, dus zorg je voor een duidelijke uitleg bij de uitgifte van de iPhone en laptop. Door jouw inzet maken onze collega’s een fijne start. Ook zorg je voor een juiste registratie van deze producten.

Daarna ga je aan de gang met het beantwoorden van e-mails met vragen van collega’s. Je vraagt goed door om de problemen vast te stellen en ze vervolgens op te lossen. Hierbij komt jouw technische kennis van Windows en Microsoft 365 goed van pas. Zijn de problemen te lastig? Dan schakel je onze externe IT partner in. In de middag blijkt dat op één van onze binnenvaartschepen de netwerkverbinding verbroken is. Je gaat aan boord en zorgt dat de kapitein snel weer toegang heeft tot zijn bestanden in Teams. Over afwisselend werk gesproken! En dan zit de dag er al weer op.

Wat neem je mee?

  • een afgeronde MBO ICT opleiding, niveau 4;
  • 1 tot 3 jaar relevante werkervaring;
  • een servicegerichte instelling;
  • kennis van Office 365 en Windows 10;
  • kennis van ITIL is een pré;
  • affiniteit met iPhones, iPads en laptops;
  • goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • oplossingsgericht, resultaatgericht, accuraat en flexibel.

Wij bieden jou:

  • een bruto maandsalaris tussen de € 2.250 en € 2.750, afhankelijk van opleiding en werkervaring;
  • laptop en telefoon;
  • de professionaliteit van de grote (K3) organisatie;
  • een 13e maand;
  • moderne kantooromgeving met zit/stabureaus en 2 beeldschermen om efficiënt en ergonomisch te werken;
  • werktijden tussen 08.00 uur en 17.00 uur;
  • 27 verlofdagen;
  • mogelijkheid tot het volgen van trainingen/ cursussen;
  • een goede pensioenregeling;
  • een fijn team dat bestaat uit 6 collega’s waarvan er 3 werkzaam zijn op de Servicedesk.

Over K3

De K3 organisatie is een veelzijdig en dynamisch bedrijf. Met onze ondernemingen werken we aan landschappen voor de toekomst. We winnen de (bouw)grondstoffen zand, grind en klei, transporteren het, nemen grond in, verwerken het en verzorgen het complete pakket aan grondboringen en bodemonderzoek. Al deze activiteiten combineren we met duurzame gebiedsontwikkeling; we creëren er natuur- en recreatiegebieden mee en zorgen ervoor dat het overstromingsgevaar langs de Nederlandse rivieren wordt verminderd. Ook werken we aan de inpassing van duurzame energie initiatieven in het landschap. Het mooie, nieuwe hoofdkantoor van K3 is gevestigd in Andelst bij Nijmegen, direct gelegen aan de A15.

Meer weten?

Wil je meer weten over de functie, dan kun je contact opnemen met Tom Kluitman (Hoofd ICT) via 024 348 88 12 of via t.kluitman@k3.nl.

Je kunt je sollicitatie sturen onder vermelding van ‘IT Servicedesk medewerker’ naar Ella Arts (HR Adviseur) via werkenbij@k3.nl. Of vul het sollicitatieformulier in.